Сфера впливу: організація роботи шкільних методичних об'єднань
Карантинне навчання: висновки і рекомендації. Читати>>
До студії зареєструвалися:
Пащенко Вікторія Вікторівна | ЗОШ №19 | учитель математики |
Змієвська Наталія Євгенівна | ЗОШ №6 | учитель історії |
Тимофєєва Галина Михайлівна | Філія ЗОШ №6 | українська мова та література |
Холодна Олена Іванівна | ЗОШ №2 | вчитель зарубіжної літератури |
Полішко Любов Іванівна | ЗОШ №6 | учитель інформатики |
Калашнікова Лілія Володимирівна | ЗОШ №19 | вчитель початкових класів |
Сапунова Олена Йосипівна | ЗОШ №18 | вчитель української мови та літератури |
Панасенко Яна Іванівна | ЗОШ №18 | вчитель початкових класів |
Бурова Олена Іванівна | ЗОШ №18 | вчитель математики |
Старко Олена Микоаївна | Гімназія | вчитель хімії та біології |
Кушнір Наталя Іванівна | ЗОШ №13 | вчитель початкових класів |
Савєльєва Ольга Вячеславівна | ЗОШ №2 | учитель, хімія та біологія, керівник циклової комісії |
Мєльнікова Світлана Ярославівна | ЗОШ №22 | початкові класі |
Лаба Світлана Василівна | ЗОШ №1 | вчитель математики та інформатики |
Чернова Світлана Євгенівна | Гімназія | учитель англійської мови |
Кожушко Людмила Анатоліївна | ЗОШ №6 | учитель початкових класів |
Стрельник Олена Анатоліївна | ЗОШ №6 | початкові класи |
Ронжина Олена Леонідівна | ЗОШ №13 | вчитель хімії та біології |
Годорожа Ігор Валентинович | ЗОШ №6 | учитель, трудове навчання |
Бровко Валентина Андріївна | ЗОШ №1 | вчитель початкових класів |
Шановні колеги!
В травні 2020 року ми плануємо провести перший у нашому місті STEAM - фестиваль. У зв'язку з цим постають питання:
Які локації ми можемо запропонувати учасникам?
Якою може бути участь вашого методичного об'єднання і школи в цілому?
Дуже чекаємо на ваші думки, пропозиції, ваше бачення цієї події.
Електронна адреса проєкту:
projektmmk2020@gmail.com
Тематика засідань
В травні 2020 року ми плануємо провести перший у нашому місті STEAM - фестиваль. У зв'язку з цим постають питання:
Які локації ми можемо запропонувати учасникам?
Якою може бути участь вашого методичного об'єднання і школи в цілому?
Дуже чекаємо на ваші думки, пропозиції, ваше бачення цієї події.
Електронна адреса проєкту:
projektmmk2020@gmail.com
Тематика засідань
Січень
Організація роботи студії
Засідання з питань координації роботи шкільних предметних циклових комісій та міського методичного кабінету
Узгодження плану роботи студії. Ознайомлення членів студії з проєктом Лабораторії
Сучасні тренди в освіті
Робота між засіданнями: аналіз і корекція планів шкільних циклових комісій на ІІ семестр 2019-2020 навчального року
Лютий
Діляться досвідом проведення засідань МО ЗОШ №1:
Творчість – це не розкіш для обраних,
а загальна біологічна потреба,
інколи не усвідомлена нами.
Г. Іванов
Кафедра вчителів
початкових класів Селидівської ЗОШ №1 приєдналася до Всеукраїнського
марафону та вебінарної сесії
«Інтерактивна школа творчих вчителів НУШ: Як навчати ефективно». Керівник МО Бровко В.А. розповіла про
навчальні стратегії: повторення, наскрізні уміння, чергування різних типів завдань, про
навчальне використання лего на уроках, руханки.
Марафон пропонує
лайфхаки від вчителів-практиків, які допоможуть дітям сконцентруватися, а також
познайомитися із сучасними програмами, які неодмінно зацікавлять учнів, тому
всі вчителі-початківці нашої школи 25 лютого охоче включилися в роботу.
А сьогодні кожен вчитель висловив своє ставлення до
тематики вебінарів та вніс свої пропозиції для подальшої роботи кафедри школи.
В неймовірно теплій та дружній
атмосфері відбулася зустріч вчителів початкових класів Селидівської ЗОШ №
1 за круглим столом з метою
вдосконалення та підвищення професійного рівня сучасного вчителя. КоровкаТ.В. представила модель сучасного вчителя, яка передбачає
готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно
навчатися, бути у постійному пошуку. Вона поділилася з колегами власними
наробками і запропонувала модель планування індивідуальної освітньої траєкторії
та її реалізації в міжатестаційний період.
Сучасне життя вимагає від школи звернути увагу на дітей з
особливими освітніми потребами. Вчителі
нашої кафедри розуміють важливість цього питання, тому Галкіна О.С. звернула
увагу колег, що інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних
можливостей для всіх категорій дітей в
Україні. На практиці спробували, як має бути організоване інклюзивне навчання,
а також як педагогам у межах інклюзивного класу порозумітися і працювати за
ефективними моделями спільного викладання.
27 лютого відбулося чергове засідання вчителів
природничо-математичного циклу Селидівської ЗОШ № 1 на тему «Використання
нетрадиційних форм проведення уроку», метою якого було пошук раціональних
шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого
впровадження в практику роботи. Вчителі Логвіна Н.А. та Рева Л.В. поділися
досвідом і презентували власні наробки та ідеї. Бурхливе обговорення викликали
новий закон "Про освіту" та реалізація концепції "Нової Українського
Школи". Не залишилося без уваги і питання впровадження
компетентністно-орієнтованого підходу до навчання, адже освіта, яка не вчить
жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності.
28 лютого відбулося чергове
засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу
ЗОШ № 1
Не сама дитина має пристосувати
себе
до наших методів, а навпаки, наші
методи
мають бути пристосовані до кожної
дитини.
Нова школа соціального виховання.
Суспільство «Епохи інформації» вимагає
від людини:
1) певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин;
2) уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів;
3) не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань;
4) комунікабельності – уміння працювати у згоді з іншими і спільно доходити мети.
1) певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин;
2) уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів;
3) не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань;
4) комунікабельності – уміння працювати у згоді з іншими і спільно доходити мети.
Цим
проблемам, а також проблемі застосування під час викладання суспільно-гуманітарних
предметів таких форм і методів, які б
збуджували творчість учнів, створювали атмосферу розкутості, емоційного
піднесення, захоплення дітей до навчального процесу, розвитку
соціально-психологічної готовності дитини до життя було присвячене засідання
вчителів гуманітарного циклу. Без
процесу інформатизації освіти вже не можливо уявити сучасну школу. Тим не менш
деякі викладачі гуманітарних дисциплін сумніваються в доцільності застосування
інформаційних технологій. При вдалому і правильному поєднанні застосовуваних
технологій і форм проведення уроків, такі уроки виявляються дуже цікавими і для
учня, і для вчителя.
МО було присвячене таким питанням:
1.Нетрадиційні уроки: проблеми, пошуки, знахідки. 2. Основні аспекти
впровадження ІКТ на уроках суспільно-гуманітарного
циклу. Обмін досвідом. 3. Творча
методична майстерня. Обмін досвідом.
Під час засідання вчителі переглянули
презентацію, обговорили форми організації роботи з використанням ІКТ на уроках
суспільствознавчих дисциплін, поділилися своїми творчими наробками,
подискутували щодо визначення сутності
нетрадиційних уроків та цінності такої форми занять у навчанні.
Дійшли висновку, що безумовно,
комп’ютер не замінить вчителя чи підручник, тому він розрахований на
використання у комплексі з іншими методичними засобами. Вміле використання ІКТ
на уроках не тільки підвищує їх ефективність, але, в першу чергу, сприяє
підвищенню пізнавальних потреб учнів. Кожен вчитель повинен розпланувати свої уроки таким чином,
щоб використання комп’ютерної підтримки було найбільш продуктивним, доречним і
цікавим для учнів. Але, на сьогоднішній день, головна проблема – це відсутність
належного забезпечення комп’ютерами шкільних кабінетів. Нетрадиційний урок
максимально стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу
школярів. Навчання на ньому спрямоване на підвищення їхніх знань, формування
працьовитості, цілеспрямованості, потрібних у житті навичок і вмінь.
Будь-який урок має величезний потенціал для вирішення нових завдань.
Беззаперечним є одне: він повинен бути життєвим.
Березень
Відкрите засідання в ЗОШ. Обмін досвідом
Робота між засіданнями: аналіз роботи шкільних циклових комісій на ІІ семестр 2019-2020 навчального року. Ефективні форми роботи з педагогами
Червень
Аналіз роботи шкільних циклових комісій. Обмін досвідом
Попередні підсумки співпраці з ММК. Досягнення і перспективи.
Підготовка до серпневих студій
Робота між засіданнями: підготовка до серпневих студій
Серпень
Аналіз роботи шкільних циклових комісій. Обмін досвідом
Попередні підсумки співпраці з ММК. Досягнення і перспективи.
Робота між засіданнями: Корекція плану роботи студії, складання планів роботи шкільних циклових комісій на І семестр 2020-2021 навчального року.
Жовтень
Листопад-грудень
Немає коментарів:
Дописати коментар