Проблемно-цільова студія керівників циклових комісій

"Сучасні  тренди в освіті"

Сфера впливу: організація роботи шкільних методичних об'єднань


Карантинне навчання: висновки і рекомендації. Читати>>

Сделано на Padlet
До студії зареєструвалися:
Пащенко Вікторія Вікторівна ЗОШ №19 учитель математики
Змієвська Наталія Євгенівна ЗОШ №6 учитель історії 
Тимофєєва Галина Михайлівна Філія ЗОШ №6 українська мова та література
Холодна Олена Іванівна ЗОШ №2 вчитель зарубіжної літератури
Полішко Любов Іванівна ЗОШ №6 учитель інформатики
Калашнікова Лілія Володимирівна ЗОШ №19 вчитель початкових класів
Сапунова Олена Йосипівна ЗОШ №18 вчитель української мови та літератури
Панасенко Яна Іванівна ЗОШ №18 вчитель початкових  класів
Бурова Олена Іванівна ЗОШ №18 вчитель математики
Старко Олена Микоаївна Гімназія вчитель хімії та біології
Кушнір Наталя Іванівна ЗОШ №13 вчитель початкових класів
Савєльєва Ольга Вячеславівна ЗОШ №2 учитель, хімія та біологія, керівник циклової комісії
Мєльнікова Світлана Ярославівна ЗОШ №22 початкові класі
Лаба Світлана Василівна ЗОШ №1 вчитель математики та інформатики
Чернова Світлана Євгенівна Гімназіяучитель англійської мови
Кожушко Людмила Анатоліївна ЗОШ №6 учитель початкових класів
Стрельник Олена Анатоліївна ЗОШ №6 початкові класи
Ронжина Олена Леонідівна ЗОШ №13 вчитель хімії та біології 
Годорожа Ігор Валентинович ЗОШ №6 учитель, трудове навчання
Бровко Валентина Андріївна ЗОШ №1 вчитель початкових класів

Шановні колеги! 
В травні 2020 року ми плануємо провести перший у нашому місті STEAM - фестиваль.  У зв'язку  з цим постають питання: 
Які локації ми можемо запропонувати учасникам? 
Якою може бути участь вашого методичного об'єднання і школи в цілому? 
Дуже чекаємо на ваші думки, пропозиції, ваше бачення цієї події. 
Електронна адреса проєкту:
projektmmk2020@gmail.com

 



Тематика засідань

Січень

Організація роботи студії

Засідання з питань координації роботи шкільних предметних циклових комісій та міського методичного кабінету

Узгодження плану роботи  студії. Ознайомлення членів студії з проєктом Лабораторії

Сучасні тренди в освіті

Робота між засіданнями: аналіз і корекція планів шкільних циклових комісій на ІІ семестр 2019-2020 навчального року


Лютий
Діляться досвідом проведення засідань МО  ЗОШ №1:
Творчість – це не розкіш для обраних,
а загальна біологічна потреба,
 інколи не усвідомлена нами.


       Г. Іванов
Кафедра вчителів початкових класів Селидівської ЗОШ №1 приєдналася до Всеукраїнського марафону  та вебінарної сесії «Інтерактивна школа творчих вчителів НУШ: Як навчати ефективно».  Керівник МО Бровко В.А. розповіла про навчальні стратегії: повторення, наскрізні уміння,  чергування різних типів завдань, про навчальне використання лего на уроках, руханки.
Марафон пропонує лайфхаки від вчителів-практиків, які допоможуть дітям сконцентруватися, а також познайомитися із сучасними програмами, які неодмінно зацікавлять учнів, тому всі вчителі-початківці нашої школи 25 лютого охоче включилися в роботу.

А сьогодні  кожен вчитель висловив своє ставлення до тематики вебінарів та вніс свої пропозиції для  подальшої роботи кафедри школи.


В неймовірно теплій та дружній атмосфері відбулася зустріч вчителів початкових класів Селидівської ЗОШ № 1  за круглим столом з метою вдосконалення та підвищення професійного рівня сучасного вчителя.   КоровкаТ.В. представила  модель сучасного вчителя, яка передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному пошуку. Вона поділилася з колегами власними наробками і запропонувала модель планування індивідуальної освітньої траєкторії та її реалізації в міжатестаційний період.


        Сучасне життя  вимагає від школи звернути увагу на дітей з особливими освітніми потребами.  Вчителі нашої кафедри розуміють важливість цього питання, тому Галкіна О.С. звернула увагу колег, що інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій  дітей в Україні. На практиці спробували, як має бути організоване інклюзивне навчання, а також як педагогам у межах інклюзивного класу порозумітися і працювати за ефективними моделями спільного викладання.



  
         27 лютого   відбулося чергове засідання вчителів природничо-математичного циклу Селидівської ЗОШ № 1 на тему «Використання нетрадиційних форм проведення уроку», метою якого було пошук раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи. Вчителі Логвіна Н.А. та Рева Л.В. поділися досвідом і презентували власні наробки та ідеї. Бурхливе обговорення викликали новий закон "Про освіту" та реалізація концепції "Нової Українського Школи".  Не залишилося без уваги і питання впровадження компетентністно-орієнтованого підходу до навчання, адже освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності. 



28 лютого відбулося чергове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу ЗОШ № 1
Не сама дитина має пристосувати себе
до наших методів, а навпаки, наші методи
мають бути пристосовані до кожної дитини.
Нова школа соціального виховання.
           Суспільство «Епохи інформації» вимагає від людини: 
1) певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин; 
2) уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів; 
3) не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань; 
4) комунікабельності – уміння працювати у згоді з іншими і спільно доходити мети.
       Цим проблемам, а також проблемі застосування під час викладання суспільно-гуманітарних  предметів таких форм і методів, які б збуджували творчість учнів, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, захоплення дітей до навчального процесу, розвитку соціально-психологічної готовності дитини до життя було присвячене засідання вчителів гуманітарного циклу.  Без процесу інформатизації освіти вже не можливо уявити сучасну школу. Тим не менш деякі викладачі гуманітарних дисциплін сумніваються в доцільності застосування інформаційних технологій. При вдалому і правильному поєднанні застосовуваних технологій і форм проведення уроків, такі уроки виявляються дуже цікавими і для учня, і для вчителя. 
      МО було присвячене таким питанням: 1.Нетрадиційні уроки: проблеми, пошуки, знахідки. 2. Основні аспекти впровадження  ІКТ на уроках суспільно-гуманітарного циклу. Обмін досвідом. 3.  Творча методична майстерня. Обмін досвідом.
        Під час засідання вчителі переглянули презентацію, обговорили форми організації роботи з використанням ІКТ на уроках суспільствознавчих дисциплін, поділилися своїми творчими наробками, подискутували щодо  визначення сутності нетрадиційних уроків та цінності такої форми занять у навчанні.
Дійшли висновку, що безумовно, комп’ютер не замінить вчителя чи підручник, тому він розрахований на використання у комплексі з іншими методичними засобами. Вміле використання ІКТ на уроках не тільки підвищує їх ефективність, але, в першу чергу, сприяє підвищенню пізнавальних потреб учнів. Кожен вчитель  повинен розпланувати свої уроки таким чином, щоб використання комп’ютерної підтримки було найбільш продуктивним, доречним і цікавим для учнів. Але, на сьогоднішній день, головна проблема – це відсутність належного забезпечення комп’ютерами шкільних кабінетів. Нетрадиційний урок максимально стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу школярів. Навчання на ньому спрямоване на підвищення їхніх знань, формування працьовитості, цілеспрямованості, потрібних у житті навичок і вмінь.
      Будь-який урок має  величезний потенціал для вирішення нових завдань. Беззаперечним є одне: він повинен бути життєвим.





Березень

Відкрите засідання в ЗОШ. Обмін досвідом

Робота між засіданнями: аналіз роботи шкільних циклових комісій на ІІ семестр 2019-2020 навчального року. Ефективні форми роботи з педагогами



Червень

Аналіз роботи шкільних циклових комісій. Обмін досвідом
Попередні підсумки співпраці з ММК. Досягнення і перспективи.
Підготовка до серпневих студій
Робота між засіданнями: підготовка до серпневих студій

Серпень
Аналіз роботи шкільних циклових комісій. Обмін досвідом
Попередні підсумки співпраці з ММК. Досягнення і перспективи.

Робота між засіданнями: Корекція плану роботи студії, складання планів роботи шкільних циклових комісій  на І семестр 2020-2021 навчального року.


Жовтень
Листопад-грудень

Немає коментарів:

Дописати коментар