ДГ "НУШ: сходинки успіху"

Склад динамічної групи "НУШ: сходинки успіху"
Юрчак Світлана Юріївна ЗОШ №12  вчитель початкових класів
Голік Тетяна Валентинівна ЗОШ №12 вчитель початкових класів. 4 - А клас
Переварюха Світлана Вікторівна ЗОШ №12 вчитель початкових класів
Коноваленко Людмила Іванівна ЗОШ №12 вчитель початкових класів
Калашнікова Лілія Володимирівна ЗОШ №19 вчитель початкових класів
Шмідкаль Анна Артемівна Філія ЗОШ №6 вчитель у 2 класі
Панасенко Яна Іванівна ЗОШ №18 вчитель початкових  класів
Єгорова Галина Василівна ЗОШ №18 вчитель початкових класів
Скульська Анжела Анатоліївна ЗОШ №18 вчитель початкових класів
Калниш Ольга Олександрівна Філія ЗОШ №6 початкові класи
Степанова Тетяна Іванівна ЗОШ №18 вчитель початкових класів
Корхова Галина Вікторівна Філія ЗОШ №6 вчитель початкових класів
Кушнір Наталя Іванівна ЗОШ №13 вчитель початкових класів
Халілова Наталія Анатоліївна ЗОШ №13 заступник директора з НВР, вчитель початкових класів
Соклакова Ольга Олександрівна ЗОШ №13 вчитель початкових класів
Погудіна Тетяна Петрівна ЗОШ №13 вчитель початкових класів
Мєльнікова Світлана Ярославівна ЗОШ №22 початкові класі
Рисована Людмила Андріївна ЗОШ №19 вчитель початкових класів
Пацай Тетяна Анатоліївна ЗОШ №19вчитель початкових класів
Гоменюк Євгенія Геннадіївна ЗОШ №22 вчитель початкових класів
Бездень Любов Миколаївна ЗОШ №22 вчитель початкових класів
Федорова Ірина Анатоліївна ЗОШ №19 вчитель початкових класів
Рисована Людмила Андріївна ЗОШ №19 вчитель початкових класів
Панасенко Яна Іванівна ЗОШ №18 вчитель початкових класів
Арсенов Олександр Олександрович ЗОШ №17практичний психолог
Іванченко Раїса Вікторівна ЗОШ №17 учитель  початкових класів
Токарєва Наталія Володимирівна ЗОШ №17 учитель початкових класів
Кожушко Людмила Анатоліївна ЗОШ №6 учитель початкових класів
Торбенко Лiдiя  Євгенівна  ЗОШ №6 учитель початкових класiв
Зьорнушкіні Юлія Григорівна  ЗОШ №6 вчитель початкових класів 
Чумак Наталія Анатоліївна ЗОШ №6 учитель  початкових  класів
Ярош Світлана  Іванівна Філія ЗОШ №6 вчитель початкових класів
Біжик Анастасія Сергіївна  ЗОШ №6 учитель початкових класів 
Корнієнко Людмила Іванівна  ЗОШ №6 учитель початкових класів 
Кандибка Марина Олександрівна ЗОШ №6 вихователь ГПД
Рева Наталія Василівна ЗОШ №6 учитель початкових класів
Литвиненко Тетяна Iгорiвна ЗОШ №6 учитель початкових класiв
Охомуш Любовь Петровна ЗОШ №6 ассистент учителя
Ємець Лариса Вікторівна ЗОШ №6 учитель початкових класів
Ворожбян Ірина Євгенівна ЗОШ №6 асистент учителя
Бровко Валентина Андріївна ЗОШ №1 вчитель початкових класів
Питання для обговорення
1. Здоров'язбережувальні технології на дистанційних уроках початкової школи. 
2. Огляд практик дистанційного навчання в початковій школі.  А як це було у вас? Опишіть ваш розклад уроків на відстані.
3. Робота з батьками. 
4. Які уроки  отримали ви після дистанційного навчання?

Сделано на Padlet

2 коментарі:

  1. Автор видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. 1.Під час дистанційного навчання дитині треба пояснити про ризики для її здоров’я, які виникають при тривалому сидінні біля монітора. Батькам треба подбати про правильно організоване робоче місце, повторювати з дітьми правила поведінки при роботі на комп’ютері. Діти не повинні забувати про чергування розумової активності з фізичною, виконувати руханки та ігри, робити гімнастику для очей. Вчителі повинні продумувати розклад занять,тривалість уроків і перерв, обсяги домашніх завдань.
    2.Щодня я надавала інтернет - посилання з руханками, музичними хвилинками, ранковою гімнастикою, вправами для очей. Залучені до виконання вправ були і батьки.Фотографії та відео можна було бачити у створеній групі батьків у Viber. Проводили між собою конкурс “Хто сьогодні кращий!”
    Уроки проводила у формі відеоконференцій Zoom, Skype-конференції. Клас було поділено на дві групи, за можливостями батьків. Кожного дня, за розкладом, було по три уроки по 30 хвилин та 10 хвилин перерви між ними. Якщо діти не мали доступу до Інтернету,завдання та щоденні консультації надавалися в телефонному режимі, у Viber.
    3.Спілкування з батьками було безперервне, без обмеження часу. Без них дистанційне навчання в початковій школі не можна було б організувати. Батьки стали активнішими,більше цікавитися успіхами свїх дітей.
    4. + Піідвищився інтерес дитини до знань:навчальні мультфільми, навчальні ігри. Вивчення матеріалу у своєму темпі сприйняття. Учні здобувають характер проблемно-пошукової діяльності. Діти розвивають інформаційну культуру.
    - Не вистачає “живого спілкування “ та емоцій. Учитель не може з точністю перевірити самостійність виконання завдань, тому оцінювання не завжди правильне.Порушуються санітарні норми. Низька якість інтернет- зв’язку, технічне забезпечення.

    ВідповістиВидалити