ДГ "Електронні інструменти сучасного уроку"


Шановні колеги!


Представляємо вам Wizer.Me - інтерактивні робочі аркуші

Сервіс Wizer.me увійшов в десятку кращих сервісів для освіти в 2016 році.

Wizer.me — app.wizer.me — простий і швидкий інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів із завданнями і вправами, які можна використовувати для дистанційного навчання, домашніх завдань, роботи в класі на інтерактивній дошці. Аби переконатися у його перевагах, створіть у ньому власні інтерактивні робочі аркуші за допомогою поданого алгоритму. 
Скористайтеся нашою презентацією й опануйте цей сервіс.







Сделано на Padlet
До роботи групи  в 2020 році зареєструвалися:


 ПІБ                                          ЗЗСО          Предмет викладання

Змієвська Наталія Євгенівна ЗОШ №6 історія 
Даниліна Елла Миколаївна ЗОШ №13 трудове навчання,мистецтво
Кушнір Наталя Іванівна ЗОШ №13 початкові класи
Олішевська Ольга Василівна ЗОШ №18 зарубіжна література
Старко Олена Микоаївна Гімназія хімія та біологія
Ковальов Василь Геннадійович Філія ЗОШ №6 біологія та хімія
Сосницька Людмила Миколаївна ЗОШ №12 українська мова та література
Нестеренко Наталія Олександрівна Філія ЗОШ №6 математика
Гончарова Ірина Володимирівна ЗОШ №18 інформатика та математика
Гаман Юлія Олексіївна ЗОШ №13 історія та правознавство
Коломоєць Любов Леонідівна ЗОШ №19 зарубіжна література
Гулай Ігор Ігорович ЗОШ №19 інформатика та фізика
Саліванова Марина Володимирівна ЗОШ №19 історія, право, географія
Ломонос Юлія Іванівна ЗОШ №19 біологія
Дубровська Оксана Йосипівна ЗОШ №12 історія та правознавство
Артьомова Олена Олександрівна Гімназія математика
Смірнова Ольга Юріївна Гімназія інформатика
Жабіна Юлія Олександрівна Гімназія соціальний педагог, інформаційні технології
Чернова Світлана Євгенівна Гімназія англійська мова
Носова Наталія Миколаївна Гімназія зарубіжна література
Степаненко Аліна Ігорівна ЗОШ №17 інформатика
Шалунова Олена Вікторівна ЗОШ №17 географія
Савула Катерина Володимирівна ЗОШ №6 заступник директора з НВР, історія
Резнікова Олена Володимирівна ЗОШ №12 українська мова та література
Карвєшкіна Ольга Петрівна ЗОШ №6 українська мова та література
Цимбалюк Ірина Миколаївна ЗОШ №6 мистецтво
Романенко Тетяна Анатоліївна ЗОШ №6 заступник директора з ВР, українська мова та література
Полішко Любов Іванівна ЗОШ №6 інформатика
Левченко Ксенія Костянтинівна ЗОШ №6 фізика

Шановні колеги!
На жаль  заняття ми проводимо в дистанції.  Враховуючи наші реалії, темою заняття ми  обрали «Як організувати дистанційне навчання».

Пропонуємо переглянути:
Вебінар  «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». Він уже відбувся, але матеріали доступні. Зареєструйтесь і дивіться.

Перейти на вебінар:
 Вебінар «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».
    Перейти на вебінар:
Можливості  презентації, створеної в PowerPoint, для дистанційного уроку.


Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу.

Ресурс «Мій клас»


        Напишіть, яким ви бачите дистанційне навчання у вашому закладі, з вашими технічними засобами і можливостями. Які ресурси використовуєте і для чого? Який спосіб зворотного зв’язку ви напрацювали? Чекаємо листа  (з назвою динамічної групи  «Електронні інструменти сучасного уроку») на адресу:  projektmmk2020@gmail.com
З повагою ММК
Електронні інструменти вчителя (із досвіду колег)
МійКлас >>


Шановний колего! В рамках роботи динамічної групи "Електронні інструменти сучасного уроку" пропонуємо переглянути серію бескоштовних майстер-класів Дистанційної Академії. З повагою ММК

Новий місяць — і нова порція цікавих майстер-класів!

Філософія вчителя і вимоги до нього змінюються разом із реформою освіти. Вчитель не повинен боятися виходити із зони комфорту. Іноді треба вийти за рамки — там може бути ще комфортніше. Тож, усіх охочих оновити та удосконалити свої знання, запрошуємо на серію БЕЗКОШТОВНИХ майстер-класів від Дистанційної Академії.
По-перше, розглянемо сучасні технології упорядкування дидактичного матеріалу для підвищення ефективності їх використання. А також навчимося гнучкому застосуванню цих інструментальних можливостей. Приєднуйтеся — буде цікаво!
По-друге, розповімо про онлайн-сервіс Genial.ly , що допоможе зацікавити учнів та залучити їх до навчання. Сервіс призначений для створення яскравих інтерактивних плакатів, презентацій та інших цифрових матеріалів. Долучайтеся до обговорення!
По-третє, познайомимо із технологією створення інтерактивних зображень та з’ясуємо можливості онлайн-сервісу ThingLink. Надамо приклади використання інтерактивного контенту в освітньому процесі.
Тож чекаємо на запитання спікеру!
А також продемонструємо авторські мобільні додатки із використанням технології доповненої реальності. Надамо ідеї для створення сучасного мегацікавого уроку. Усі подробиці на майстер-класі!
Участь у майстер-класі — БЕЗКОШТОВНО.
Вартість електронного сертифікату за участь у майстер-класі — 
69 грн
Виникли запитання? Пишіть: tutor.d.academy@gmail.com
Зробіть свій урок найкращим.
До зустрічі онлайн!




План роботи 
міжпредметної динамічної  групи 
з проблеми:
«Електронні інструменти сучасного уроку»   

Постановка проблеми і актуальність.
Підвищення якості навчання є провідним завданням сучасного етапу модернізації системи освіти. Якісна освіта є передумовою становлення сучасної людини, здатної до самореалізації, творчого самовдосконалення, самоідентифікації в динамічному високотехнологічному суспільстві. Роль учителя у розв‘язанні окресленого завдання важко перебільшити, оскільки саме вчитель, який  володіє педагогічною майстерністю, є професіоналом, творчою і вільною особистістю, спроможний впливати на розвиток й становлення підростаючого покоління. В сучасних умовах розповсюдженості інформаційно-комунікаційних технологій, доступності всесвітніх інформаційних ресурсів, появи різноманітних цифрових пристроїв з‘являються нові можливості для вияву творчості вчителя. Одним із шляхів реалізації творчих задумів вчителя є розробка авторських дидактичних засобів. Зазначимо, що створення дидактичних матеріалів здавна було невід‘ємною складовою підготовки вчителя до уроку, але поява значної кількості друкованих дидактичних видань високої якості, електронних ресурсів навчального призначення дала вчителю змогу мінімізувати власні зусилля і скористатися запропонованими ресурсами. Проте усвідомлення потреби у таких дидактичних засобах, що ураховують особливості його індивідуальної методики, стилю пояснення, індивідуальні особливості школярів, специфіку сприймання ними навчального матеріалу тощо, спонукають вчителя до розробки власних авторських засобів. Тому проблема оволодіння вчителем сучасними електронними інструментами  для  створення власних дидактичних засобів є і буде актуальною, тому що розвиток цифрових технологій не припиняється.
Аналіз останніх досліджень і публікацій, в яких започатковано розв’язання даної проблеми.
У  педагогічній літературі питання створення вчителем дидактичних засобів досліджувалися у різних аспектах. Проблеми проектування дидактичних засобів висвітлюватися у роботах В.П. Беспалька. Питання створення електронних засобів навчання були предметом ґрунтовних досліджень Г.О. Аствацатурова, О.І. Башмакова та І.О. Башмакова, Л.І. Білоусової М.І. Бєляева, М.В. Бурсова, Л.Е. Гризун, М.С. Львова, В.М. Домненко, В.О. Красильникової, Г.А. Краснової, М.Н. Краснянського, О.В. Осіна, І.М. Радченко, І.В. Роберт, А.В. Соловйова, О.В. Співаковського, К.В. Якушиної та багатьох інших науковців. У наукових дослідженнях значну увагу приділено розробці комплексу вимог до дидактичних електронних ресурсів. Зокрема, в роботах І.О. Анкудимової, М.І. Бєляева, С.Г. Григор‘єва, В.В. Гриншкуна, Г.А. Краснової, Г.П. Лаврентьєвої, А.В. Молокової, Н.В. Молоткової, О.В. Осіна, М.О. Свіряєвої, І.О. Смольнікової, М.П. Шишкіної  та ін. висвітлюються психолого-педагогічні, технічні, ергономічні та дидактичні вимоги до електронних ресурсів навчального призначення. Значна частина досліджень науковців, педагогів-практиків пов‘язана з розробкою дидактичних засобів, які орієнтовані на використання з мультимедійними (інтерактивними) дошками. Так, в роботах М.А. Горюнової, Н.А. Кирилової, С.Є. Мулярчика, Т.В. Семенової, М.Н. Солоневичевої, М.П. Сухлоєва, Н.В. Щербакової, висвітлюються рекомендації, прийоми та методи розробки дидактичних ресурсів, орієнтованих на використання з мультимедійними дошками.
         Аналізуючи ефективність, доступність у використанні різних електронних інструментів в освітньому процесі, ми виділили наступні:
-         інструменти для створення  нових мультимедійних презентацій, інтерактивних плакатів, відеофільмів та інших форм візуалізації інформації;
-         інструменти для опитування, тестування та обробки інформації;
-         ресурси для дистанційного спілкування з учнями, колегами, батьками.
Оскільки проблема є актуальною для вчителів різних навчальних дисциплін, вважаємо доцільним створення міжпредметної динамічної групи педагогів.

Метою створення динамічної групи   є створення освітнього середовища для вчителя щодо освоєння нових електронних інструментів сучасного уроку.

Завдання для реалізації мети:
-         здійснення огляду сучасних інструментальних засобів, призначених для створення дидактичних електронних ресурсів для школярів;
-         сприяння самоосвітній діяльності вчителів – членів групи щодо оволодіння новими електронними інструментами;
-         організація обміну досвідом та взаємонавчання вчителів щодо розв’язання проблеми.

Очікувані результати: формування у вчителів шкіл міста бажання активного професійного зростання, оволодіння новими цифровими технологіями і ефективного використання їх в освітньому процесі.

Склад групи:
ПІБ
ЗЗСО
Предмет викладання
1
Змієвська Н.Є.
ЗОШ №6
історія, правознавство
2
Кушнір Н.І.
ЗОШ №13
початкові класи
3
Олішевська О.В.
ЗОШ №18
російська мова, зарубіжна література
4
Старко О.М.
ЗОГ
хімія, біологія
5
Ковальов В.Г.
Філія ЗОШ №6
хімія, біологія
6
Сосницька Л.М.
ЗОШ №12
українська мова і література
7
Нестеренко Н.О.
Філія ЗОШ №6
математика
8
Гончарова І.В.
ЗОШ №18
математика, інформатика
9
Гаман Ю.О.
ЗОШ №13
історія, правознавство
10
Коломоєць Л.Л.
ЗОШ №19
зарубіжна література
11
Гулай І.І.
ЗОШ №19
фізика, інформатика











План роботи
№ з/п
Зміст роботи
Дата
Відповідальний
Відмітка про виконання
1
Засідання 1
Січень 2020
ММК


1. Створення динамічної групи  і окреслення її завдань

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г


2. Анкетування педагогів що виявлення професійних потреб

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г



3. Інструменти для  візуалізації інформації. Обмін досвідом

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г
Члени групи


4. Ресурси для змішаного навчання. Обмін досвідом

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г
Члени групи


5. Завдання для самостійного опрацювання

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г

2
Робота між засіданнями
Січень – березень 2020
ММК



1. Опрацювання матеріалів

Члени групи


2. Розробка презентації, буклету, інструкції  

Члени групи

3
Засідання 2
Березень 2020
ММК



1. Презентація роботи членів груп. Обговорення проєктів

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г


2. Використання ресурсів «На урок», «Клас» для змішаного навчання

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г


3. Інструменти для  візуалізації інформації. Ресурси для змішаного навчання. Обмін досвідом

Члени групи


4. Завдання для самостійного опрацювання

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г

4
Робота між засіданнями
Березень-травень 2020
ММК



Виконання проєктів

Члени групи


Консалтинг

ММК

5
Засідання 3
Червень 2020
ММК
Координатори


1. Підведення підсумків роботи  груп. Презентація проєктів

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г


2. Обмін досвідом щодо використання ресурсів «На урок», «Клас» для змішаного навчання


Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г
Члени групи


3. Обговорення підсумків роботи групи

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г
Члени групи


4. Створення редакційної колегії для підготовки посібника

Масло Г.В.
Єлістратова Л.Г

6
Презентація роботи групи  на серпневих студіях
Серпень 2020
ММК


7
Засідання 4
Жовтень 2020
ММК
Координатори


Підведення підсумків. Анкетування (вивчення потреб педагогів). Планування на перспективу






Література
1. Олефіренко Н. В. Сучасний інструментарій творчості вчителя / Н. В. Олефіренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 227-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_57.
2. Морзе Н. В. Програма інформатизації освіти 100% та завдання щодо підвищення кваліфікації вчителів на 2011–2012 рр. [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе. – Режим доступу:  https://goo.gl/r2J15Q

   


Немає коментарів:

Дописати коментар