Педагогічна майстерня



Педагогічна майстерня з проблеми «Особливості організації навчання в рамках компетентнісно орієнтованої моделі освітнього процесу" має за мету вдосконалення методики проведення майстер-класу як однієї з ефективних форм самопрезентації та обміну досвідом; поширення перспективного педагогічного досвіду серед учителів міста. Робота Майстерні  планується на час шкільних канікул.

Зареєструвалися  до майстерні:
1. Коноваленко Л.І. (ЗОШ №12, учитель початкових класів)
2. Кулак Р.В. (ЗОШ №2, учитель математики)
3. Даниліна Е.М. (ЗОШ №13, учитель трудового навчання)
4. Сергєєва І.А. (ЗОШ №18, вчитель трудового навчання)
5. Змієвська Н.Є. (ЗОШ №6, вчитель історії та правознавства)
6. Лозова Л.В. (ЗОШ №6, вчитель біології)
7. Стрельник О.А. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
8. Самойленко Н.М. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
9. Годорожа І.В. (ЗОШ №6, вчитель трудового навчання)

В 2020 році на майстер - клас запрошують:

Січень

вчителів математики ЗЗСО з проблеми «Створення освітнього середовища Мій клас для забезпечення якості шкільної математичної освіти». 
Вчитель - майстер:  Кулак Римма Віталіївна, вчитель математики Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Селидівської міської ради


- вчителів початкових класів з проблеми «Формування дослідницьких умінь на уроках початкової школи» 
Вчитель - майстер: Коноваленко Людмила Іванівна, вчитель початкових класів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 Селидівської міської ради

Березень


вчителів суспільних дисциплін ЗЗСО  з проблеми «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії» 
Вчитель - майстер: Змієвська Наталія Євгенівна, вчитель історії Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради


     Жовтень


- вчителів біології з проблеми «Компетентнісний аспект сучасного уроку біології» 
Вчитель - майстер: Лозова Людмила Володимирівна, вчитель біології Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради


Наш щоденник
08.01.2020
Учитель-майстер: Коноваленко Людмила Іванівна


Проблема: "Формування дослідницьких умінь на уроках початкової школи"


Учасники майстерні:
1. Дьоміна О.В. (ЗОШ №1)
2. Торбенко Л.Є. (ЗОШ №6)
3. Юрчак С.Ю. (ЗОШ №12)
4. Голік Т.В. (ЗОШ №12)
5. Переварюха С.В. (ЗОШ №12)
6. Кушнір Н.І. (ЗОШ №13)
7. Соклакова О.О. (ЗОШ №13)
8.Гребенюк Є.В. (ЗОШ №17)
9. Панасенко Я.І. (ЗОШ №18)
10. Рисована Л.А. (ЗОШ №19)
11. Бездень Л.М. (ЗОШ №22)
12. Масло Г.В. (ММК)
13. Єлістратова Л.Г. (ММК)

Перебіг майстер-класу.

  1.  Вступне слово вчителя-майстра. Місце дослідницької діяльності в початковій школі. Види дослідів (за метою, тривалістю, кількістю учасників тощо). Етапи роботи над дослідницьким проєктом в залежності від віку школярів.
  2. Літературне читання. Текст «Навесні» (Буквар Н.М.Кравцової). Робота в парах. Кожна пара отримує одне речення з тексту. Читають спочатку «черепашкою», потім «сорокою». 
  3. Вчитель готує питання до кожного речення. На кожне питання діти шукають відповідь, виходять до дошки, зачитують. Стають по порядку: 1 речення, 2 речення і т.д. учитель допомагає дітям дослідити прочитане і визначити нове поняття – «текст».
  4. У змісті було сказано про Музей води. Перегляд фільму.
  5. Бесіда про воду, її значення. Повідомлення дітей. Підведення учнів до необхідності експериментально визначити деякі властивості води.
  6. Експерименти: «Врятуйте яблука», «Навчи яйце плавати», «Чи може вода текти вгору», «Утримати воду», «Чарівні сірники», «Паперова квітка», «Чарівна  вода».
  7. Де використовується кольорова вода? Завдання учасникам: «посадити» в кольорову воду пекінську капусту  і написати побажання дітям, які будуть спостерігати за перебігом досліду.
  8. Рефлексія.  






























10.01.2020
Учитель-майстер: Кулак Римма Віталіївна

Проблема:
"Використання платформи "МійКлас" як засобу впровадження діяльнісного підходу у навчання"

Учасники майстерні:
1. Савєльєва О.В. (ЗОШ №2)
2. Хацько Т.М. (ЗОШ №2)
3. Корсун І.О. (ЗОШ №6)
4. Савченко О.І. (ЗОШ №6)
5. Нестеренко Н.О. (Цукуринська філія ЗОШ №6)
6. Артьомова О.О. (гімназія)
7. Мірошнікова Р.Я. (ЗОШ №13)
8. Пащенко В.В. (ЗОШ №19)
9. Снєда В.В. (ЗОШ №22)
10. Масло Г.В. (ММК)
11. Єлістратова Л.Г.  (ММК)

Перебіг майстер-класу
1. Теоретична частина. Особистий досвід вчителя-майстра щодо роботи на платформі "МійКлас", використання ресурсу для здійснення індивідуального підходу при викладанні математики.


 
2. Практична частина. Реєстрація учасників на платформі. Перші навички.






3. Додаткові матеріали.

Немає коментарів:

Дописати коментар