Педагогічна майстерня з проблеми «Особливості організації навчання в рамках компетентнісно орієнтованої моделі освітнього процесу" має за мету вдосконалення методики проведення майстер-класу як однієї з ефективних форм самопрезентації та обміну досвідом; поширення перспективного педагогічного досвіду серед учителів міста. Робота Майстерні планується на час шкільних канікул.
Зареєструвалися до майстерні:
1. Коноваленко Л.І. (ЗОШ №12, учитель початкових класів)
2. Кулак Р.В. (ЗОШ №2, учитель математики)
3. Даниліна Е.М. (ЗОШ №13, учитель трудового навчання)
4. Сергєєва І.А. (ЗОШ №18, вчитель трудового навчання)
5. Змієвська Н.Є. (ЗОШ №6, вчитель історії та правознавства)
6. Лозова Л.В. (ЗОШ №6, вчитель біології)
7. Стрельник О.А. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
8. Самойленко Н.М. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
9. Годорожа І.В. (ЗОШ №6, вчитель трудового навчання)
Січень
- вчителів математики ЗЗСО з проблеми «Створення освітнього середовища Мій клас для забезпечення якості шкільної математичної освіти».
Зареєструвалися до майстерні:
1. Коноваленко Л.І. (ЗОШ №12, учитель початкових класів)
2. Кулак Р.В. (ЗОШ №2, учитель математики)
3. Даниліна Е.М. (ЗОШ №13, учитель трудового навчання)
4. Сергєєва І.А. (ЗОШ №18, вчитель трудового навчання)
5. Змієвська Н.Є. (ЗОШ №6, вчитель історії та правознавства)
6. Лозова Л.В. (ЗОШ №6, вчитель біології)
7. Стрельник О.А. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
8. Самойленко Н.М. (ЗОШ №6, вчитель початкових класів)
9. Годорожа І.В. (ЗОШ №6, вчитель трудового навчання)
В 2020 році на майстер - клас запрошують:
Січень
- вчителів математики ЗЗСО з проблеми «Створення освітнього середовища Мій клас для забезпечення якості шкільної математичної освіти».
Вчитель - майстер: Кулак Римма Віталіївна, вчитель математики Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Селидівської міської ради
- вчителів початкових класів з проблеми
«Формування дослідницьких умінь на уроках початкової школи»
Вчитель - майстер: Коноваленко Людмила Іванівна, вчитель початкових класів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 Селидівської міської ради
БерезеньВчитель - майстер: Коноваленко Людмила Іванівна, вчитель початкових класів Української ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 Селидівської міської ради
- вчителів суспільних дисциплін
ЗЗСО з проблеми «Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії»
Вчитель - майстер: Змієвська Наталія Євгенівна, вчитель історії Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради
Вчитель - майстер: Змієвська Наталія Євгенівна, вчитель історії Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради
Жовтень
- вчителів біології з проблеми
«Компетентнісний аспект сучасного уроку біології»
Вчитель - майстер: Лозова Людмила Володимирівна, вчитель біології Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради
Учитель-майстер: Коноваленко Людмила Іванівна
Проблема: "Формування дослідницьких умінь на уроках початкової школи"
Учасники майстерні:
1. Дьоміна О.В. (ЗОШ №1)
2. Торбенко Л.Є. (ЗОШ №6)
3. Юрчак С.Ю. (ЗОШ №12)
4. Голік Т.В. (ЗОШ №12)
5. Переварюха С.В. (ЗОШ №12)
6. Кушнір Н.І. (ЗОШ №13)
7. Соклакова О.О. (ЗОШ №13)
8.Гребенюк Є.В. (ЗОШ №17)
9. Панасенко Я.І. (ЗОШ №18)
10. Рисована Л.А. (ЗОШ №19)
11. Бездень Л.М. (ЗОШ №22)
12. Масло Г.В. (ММК)
13. Єлістратова Л.Г. (ММК)
Перебіг майстер-класу.
3. Додаткові матеріали.
Вчитель - майстер: Лозова Людмила Володимирівна, вчитель біології Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 Селидівської міської ради
Наш щоденник
08.01.2020Учитель-майстер: Коноваленко Людмила Іванівна

Учасники майстерні:
1. Дьоміна О.В. (ЗОШ №1)
2. Торбенко Л.Є. (ЗОШ №6)
3. Юрчак С.Ю. (ЗОШ №12)
4. Голік Т.В. (ЗОШ №12)
5. Переварюха С.В. (ЗОШ №12)
6. Кушнір Н.І. (ЗОШ №13)
7. Соклакова О.О. (ЗОШ №13)
8.Гребенюк Є.В. (ЗОШ №17)
9. Панасенко Я.І. (ЗОШ №18)
10. Рисована Л.А. (ЗОШ №19)
11. Бездень Л.М. (ЗОШ №22)
12. Масло Г.В. (ММК)
13. Єлістратова Л.Г. (ММК)
Перебіг майстер-класу.
- Вступне слово вчителя-майстра. Місце дослідницької діяльності в початковій школі. Види дослідів (за метою, тривалістю, кількістю учасників тощо). Етапи роботи над дослідницьким проєктом в залежності від віку школярів.
- Літературне читання. Текст «Навесні» (Буквар Н.М.Кравцової). Робота в парах. Кожна пара отримує одне речення з тексту. Читають спочатку «черепашкою», потім «сорокою».
- Вчитель готує питання до кожного речення. На кожне питання діти шукають відповідь, виходять до дошки, зачитують. Стають по порядку: 1 речення, 2 речення і т.д. учитель допомагає дітям дослідити прочитане і визначити нове поняття – «текст».
- У змісті було сказано про Музей води. Перегляд фільму.
- Бесіда про воду, її значення. Повідомлення дітей. Підведення учнів до необхідності експериментально визначити деякі властивості води.
- Експерименти: «Врятуйте яблука», «Навчи яйце плавати», «Чи може вода текти вгору», «Утримати воду», «Чарівні сірники», «Паперова квітка», «Чарівна вода».
- Де використовується кольорова вода? Завдання учасникам: «посадити» в кольорову воду пекінську капусту і написати побажання дітям, які будуть спостерігати за перебігом досліду.
- Рефлексія.
10.01.2020
Проблема:
"Використання платформи "МійКлас" як засобу впровадження діяльнісного підходу у навчання"
Учасники майстерні:
1. Савєльєва О.В. (ЗОШ №2)
2. Хацько Т.М. (ЗОШ №2)
3. Корсун І.О. (ЗОШ №6)
4. Савченко О.І. (ЗОШ №6)
5. Нестеренко Н.О. (Цукуринська філія ЗОШ №6)
6. Артьомова О.О. (гімназія)
7. Мірошнікова Р.Я. (ЗОШ №13)
8. Пащенко В.В. (ЗОШ №19)
9. Снєда В.В. (ЗОШ №22)
10. Масло Г.В. (ММК)
11. Єлістратова Л.Г. (ММК)
Перебіг майстер-класу
1. Теоретична частина. Особистий досвід вчителя-майстра щодо роботи на платформі "МійКлас", використання ресурсу для здійснення індивідуального підходу при викладанні математики.
3. Додаткові матеріали.
Немає коментарів:
Дописати коментар